Subject: FW: "Advanced Particle Therapy Center for the Baltic States"
From: "SM Info"
To: "SM Info"
Date: Thu, 13 Jun 2024 09:59:14 +0300

From: Kairi Otto <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, June 10, 2024 1:26 PM
To: Made Bambus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: "Advanced Particle Therapy Center for the Baltic States"
Importance: High

Tere

Palun vasta mulle homseks Hadroton kiirendi osas, mida BA selles osas
vastame, sest näib, et see kiri suutis minuni jõuda alles viimasel hetkel.

Küsimuste korral palun helista mulle: 51 83 985.

Tervitades,

Kairi

---------------

Kairi Otto, PhD

Tehnoloogia- ja teadmussiirde nõunik

+372 51 83 985

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium

 <http://www.mkm.ee/> www.mkm.ee | Suur-Ameerika 1, Tallinn

Eesti